System sprzedaży biletów i obsługi klienta

System sprzedaży biletów i obsługi klienta zbudowany jest w postaci aplikacji internetowej umożliwiającej budowanie bazy klientów oraz sprzedaż i rezerwację dokumentów uprawniających do wejścia na obiekt/wydarzenie. Sprzedaż/rezerwacja może odbywać się w kasach na terenie obiektu lub za pomocą Internetu z dowolnego miejsca w Polsce (wyznaczone punkty sprzedaży poza terenem obiektu lub w samoobsługowym sklepie WWW).

System umożliwia:

autoryzację użytkownika w systemie za pomocą identyfikatora i hasła
rejestrację pełną, skróconą oraz grupową, obsługę klientów bez rejestracji
sprzedaż biletów według skonfigurowanego kalendarza imprez bądź wyznaczonego podziału obiektu (jednoczesną sprzedaż wejściówek na wiele imprez/okresów wzajemnie się przenikających, sprzedaż biletów na całe wydarzenie lub na poszczególne jego części, sprzedaż biletów dających dostęp na cały obiekt lub wyznaczone strefy np. ekspozycje czasowe)
generowanie kart wstępu (np. dla wystawców, montażystów)
sprzedaż biletów wstępu na obiekt połączonych z możliwością wjazdu na parking wewnętrzny
prostą modyfikację cenników zarówno co do wartości poszczególnych kategorii cenowych, jak również co do liczby tych kategorii w zależności od np. liczby dni wydarzenia, dostępu do poszczególnych stref obiektu, przysługującej zniżki. Istnieje możliwość różnicowania cenników w zależności od kanału dystrybucji np. inny cennik w kasie biletowej, a inny w sklepie internetowym
automatyczne wygaszanie rezerwacji i ponowną sprzedaż zwolnionego miejsca po czasie zdefiniowanym przez użytkownika, z możliwością dowolnego definiowania przez administratora okresu obowiązywania rezerwacji
automatyczną wymianę Voucherów na właściwe bilety wstępu,
tworzenie raportów: dzienne zamknięcie kasjera, dzienne zamknięcie firmy.
tworzenie statystyk: sprzedaż biletów na wybrane wydarzenie, sprzedaż biletów za dowolny okres, sprzedaż biletów z podziałem na firmy pośredniczące.
szybką obsługę klienta jednie za pomocą klawiatury lub jedynie za pomocą dotykowego monitora bez użycia myszki.
definiowanie dowolnej ilości nakładających się na siebie okresów danego wydarzenia: sprzedaży wejściówek przez Internet, sprzedaży biletów,
przynajmniej 20 różnych szablonów dokumentów wstępu dla danego wydarzenia: biletów jednorazowych, biletów na dany dzień, biletów na całe wydarzenie, biletów ulgowych, normalnych, obsługi technicznej, VIP-owskich itp.
definiowanie dowolnego szablonu ankiety dla danego wydarzenia oraz generowanie grup ankiet – specyficznej ankiety dla określonej liczby uczestników,
zakup tańszego biletu – po wypełnieniu ankiety i wczytaniu jej do systemu. Ankieta stanowi Voucher uprawniający do zakupu tańszego biletu.
definiowanie i sprzedaż określonej liczby biletów określonych przez ankietę (najczęściej 1 bilet do 1 ankiety).
dostęp do puli imprez dla osób, które wypełniły ankiety oraz do puli imprez dla osób bez ankiety, sprzedaż dowolnej ilości biletów dla osób bez ankiety.
obsługę następujących form płatności: gotówka (PLN i EURO), karty kredytowe i przelewy elektroniczne i uwzględnia te formy płatności w raportach zamknięcia kas (dzienne raporty kasjerów)

Rodzaje dokumentów wejściowych obsługiwanych przez system:
bilety papierowe z kodem kreskowym 1D, 2D lub chipem RFID (wydruk termiczny, termo transferowy, laserowy lub z drukarni)
bilet papierowy do samodzielnego wydruku w domu (jako Voucher uprawniający do automatycznego odbioru biletu wstępu w kasach lub jako właściwy bilet wstępu)
e-mail (MHT)
karty z chipem bezstykowym RFID – w standardzie MIFARE
strona www – z konwersją do wydruku na drukarce.