Portal kliencki

Portal www pozwala osobom zainteresowanym danym wydarzeniem bądź cyklem wydarzeń zarejestrować się/założyć profil na stronie www, wypełnić i wydrukować ankietę rejestracyjną oraz zakupić lub zarezerwować bilet przez Internet.
Portal kliencki posiada funkcję płatności definitywnej za pomocą przelewu on-line lub karty płatniczej. Użytkownik po dokonaniu zakupu lub rezerwacji ma możliwość wyeksportowania biletu/Vouchera do PDF lub PNG i wydrukowania go. Każdy dokument ma unikalny kod wygenerowany na bilecie w formie kodu dwuwymiarowego (DATA MATRIX). Voucher można opłacić gotówką w kasie i wymienić na właściwy bilet wstępu. Zakup lub rezerwacja biletu następuje po uprzednim wypełnieniu ankiety.

Dane pozostawiane w portalu przez klientów są przechowywane w bazie danych (indywidualne profile użytkowników) dla potrzeb obsługi przyszłych wydarzeń, bądź informowania klientów o wydarzeniu (aktualności, program) lub wydarzeniach podobnych (po uprzednim wyrażeniu zgody).
Każdy zarejestrowany klient ma możliwość aktualizacji danych w swoim profilu .
Portal kliencki posiada 4 wersje językowe.