Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

MODUŁ SPRZEDAŻY BILETÓW I OBSŁUGI KLIENTA
Moduł sprzedaży biletów i obsługi klienta
System sprzedaży biletów i obsługi klienta zbudowany jest w postaci aplikacji internetowej umożliwiającej budowanie bazy klientów oraz sprzedaż i rezerwację dokumentów wejściowych w kasach na terenie targów lub za pomocą Internetu z dowolnego miejsca w Polsce (rozproszonych punktach sprzedaży poza terenem targów lub w samoobsługowym sklepie WWW).

System sprzedaży biletów i obsługi klienta umożliwia:
arrow  autoryzację użytkownika w systemie  za pomocą identyfikatora i hasła
arrow  rejestrację pełną, uproszczoną oraz masową obsługę klientów bez rejestracji
arrow  konfigurowanie kalendarza imprez (jednoczesną sprzedaż wejściówek na wiele imprez/okresów wzajemnie się przenikających w tym również biletów na całe wydarzenie lub na poszczególne jego części)
arrow  sprzedaż biletów wstępu na targi połączonych z kartą wjazdu na parking wewnętrzny
arrow  prostą modyfikację cenników zarówno co do wartości poszczególnych kategorii cenowych, jak również co do     liczby tych kategorii w zależności od np. liczby dni targowych, dostępu do poszczególnych stref targów,     przysługującej zniżki. Istnieje możliwość różnicowania cenników w zależności od kanału dystrybucji np. inny     cennik w kasie biletowej, a inny w sklepie internetowym
arrow  automatyczne wygaszanie rezerwacji i ponowną sprzedaż zwolnionego miejsca po czasie zdefiniowanym przez     użytkownika, z możliwością dowolnego definiowania przez administratora okresu obowiązywania rezerwacji
arrow  automatyczną wymianę Voucherów na właściwe bilety wstępu,
arrow  tworzenie raportów: dzienne zamknięcie kasjera, dzienne zamknięcie firmy.
arrow  tworzenie statystyk: sprzedaż biletów na wybrane wydarzenie, sprzedaż biletów za dowolny okres, sprzedaż     biletów z podziałem na firmy pośredniczące.
arrow  szybką obsługę klienta jednie za pomocą klawiatury lub jedynie za pomocą dotykowego monitora bez użycia     myszki.
arrow  definiowanie dowolnej ilości nakładających się na siebie okresów danego wydarzenia: sprzedaży wejściówek     przez Internet, sprzedaży biletów, sprzedaży kart, montażu, demontażu stoisk.
arrow  przynajmniej 20 różnych szablonów dokumentów wstępu dla danego wydarzenia: biletów jednorazowych,     biletów na dany dzień, biletów na całe wydarzenie, biletów ulgowych, normalnych, obsługi technicznej, VIP-     owskich itp.
arrow  definiowanie dowolnego szablonu ankiety dla danego wydarzenia oraz generowanie grup ankiet – specyficznej     ankiety dla określonej liczby uczestników,
arrow  zakup tańszego biletu – po wypełnieniu ankiety i wczytaniu jej do systemu. Ankieta stanowi Voucher     uprawniający do zakupu tańszego biletu.
arrow  definiowanie i sprzedaż określonej liczby biletów określonych przez ankietę (najczęściej 1 bilet do 1 ankiety).
arrow  dostęp do puli imprez dla osób, które wypełniły ankiety oraz do puli imprez dla osób bez ankiety, sprzedaż     dowolnej ilości biletów dla osób bez ankiety.
arrow  obsługę następujących form płatności: gotówka (PLN i EURO), karty kredytowe i przelewy elektroniczne i     uwzględnia te formy płatności w raportach zamknięcia kas (dzienne raporty kasjerów)

Rodzaje dokumentów wejściowych obsługiwanych przez system:
arrow  bilety papierowe z kodem kreskowym 1D, 2D lub chipem RFID (wydruk termiczny, termo transferowy, laserowy     lub z drukarni)
arrow  bilet papierowy do samodzielnego wydruku w domu (jako Voucher uprawniający do automatycznego odbioru     biletu wstępu w kasach lub jako właściwy bilet wstępu)
arrow  e-mail (MHT)
arrow  karty z chipem bezstykowym RFID –  w standardzie MIFARE
arrow  strona www – z konwersją do wydruku na drukarce

POBIERZ PLIKI
POZNAJ PRODUKT
NEWSLETTER

Copyright © 2011 • SPORTDATA • Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone